Wie zijn wij

Administratie- en Belastingadvieskantoor Aselect B.V. is een jong dynamisch kantoor met een reeds jaren lange ervaring op administratief en financieel gebied in diverse branches. Naast het up-to-date houden en het eventueel op orde brengen van uw administratie geven wij ook financiële en bedrijfsadviezen.

Wij zijn gevestigd in de regio Amsterdam, maar wij verlenen onze diensten door heel Nederland.

Onze toegevoegde waarde zit hem in het persoonlijk contact met u. Door tijdig met u vooruit te denken zullen wij zorgen om eventuele toekomstige ontwikkelingen voor te zijn.

Onze klantenportefeuille is zeer uiteenlopend namelijk van ZZP’ers, eenmanszaken, vennootschappen onder firma, besloten vennootschappen, stichtingen tot Verenigingen van Eigenaren.

 

Wij weten als geen ander dat het up-to-date houden van een administratie voor velen tijdrovend is maar ook een bron van ergernis. Als ondernemer wilt u zich eigenlijk alleen bezig houden met de kansen die zich voordoen in uw onderneming.

Toch is een vlekkeloos verlopende financiële administratie een absolute noodzaak, al is het alleen al om u een actueel inzicht te geven in de stand van zaken van uw onderneming. Administratie – & belastingadvieskantoor Aselect B.V. biedt u de mogelijkheid om op een efficiënte en eenvoudige wijze uw boekhouding, eventueel online, te verwerken.

Administratie – & belastingadvieskantoor Aselect B.V. maakt gebruik van de meest innovatieve en efficiëntste software en wordt continue geoptimaliseerd. Wij maken gebruik van online oplossingen, waardoor u altijd toegang heeft waar u maar wilt.

Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact op, wij zullen u dan ten alle tijden van dienst zijn om met u de mogelijkheden te bespreken voor een gepaste oplossing.